آنچه که بهتر است در باره کفش های والیبال بدانید!

چه چیزی از یک کفش ،یک کفش والیبال می سازد؟ ادامه مطلب...

چه چیزی از یک کفش ،یک کفش والیبال می سازد؟
مهمترین اصل درساخت یک کفش والیبال ،کفی لاستیکی آن است که می تواندبه آن قدرت کششی بی نظیری بخشد. این اصل مهم فراتر از توانایی کفش های رانینگ و کتانی های ورزشی است.به علاوه اینکه کفش های والیبال برای ساپورت حرکات جانبی به گونه ای طراحی شده اندتا این اجازه را به بازیکن داده تا بتواندسریع تر واکنش نشان دهد.اخیرا نیزپد های محافظتی به جلوی کفش ها اضافه گردیده تا در پرش وفرود ها از پنجه های پا ها در برابر شوک وضربات وارده از زمین بازی محافظت نمایند.

تفاوت بین کفش های والیبال میزانو واسیکس درچیست؟
اسیکس کفش های والیبال خود را همواره کمی پهن تر از کفش های والیبال میزانو تولید می نماید. البته هرساله مدل های متفاوتی از این دو برند معتبر ارائه گردیده، اما معمولا اسیکس کفش ها رابیشتردر برابر فشارو نیروهای وارده بر آنها مسنحکم تر و پایدارتر ساخته در صورتی که میزانو بیشتر بروی سبکی،چالاکی و چابکی بازیکن  و قدرت تنفس پاها تمرکز دارد.به عنوان نمونه می توان ازgel beyondاسیکس و wavelightning میزانو از این دو گروه یاد کرد.

چرا بعضی از کفش های والیبال از دیگر کفش های والیبال گران ترند؟
عامل اصلی اختلاف قیمت بین کفش های والیبال تکنولوژی به کار گرفته شده در ساخت آنها می باشد.البته شرکت های تولید کننده مدل های مخصوصی را برای هر پست مشخصی در والیبال پیشنهاد می دهند.در واقع نوع تکنولوژی ،زمان ساخت ،سختی تولید وساعتهای که صرف تحقیق و بهبود یک کفش به کارگرفته شده در تعیین قیمت آن تاثیرگذار می باشد. اما اینها دلیلی نمی شود که حتما گرانترها بهترند شما با مشاوره با کارشناسان ما می توانید بهترین گزینه برای نوع بازی وپست تخصصی خود ،با قیمتی مناسب تهیه نمایید.کمپانی های اسیکس ومیزانو مدل های متنوعی را که حتماپاسخگویی نیاز های شما باشند تولید و ارائه نموده اند.

وزن کفش های والیبال چه مقدار می باشد؟
معمولا کفش ها ی والیبال بانوان وزنی بین 260گرم تا 310 وکفش های والیبال آقایان وزنی بین 320تا 575 گرم را دارند.اگرچه در واقع وزن کفش می تواند به مدل ،سایز وسازنده ان هم بستگی داشته باشد.این اعداد،اعدادی نزدیک به اعدادواقعی کتانی ها می باشد.وزن دقیق کفش ها معمولا زیر مشخصات آنها لیست گردیده است اما این امر قطعی نیست.شما می توانید با تماس با کارشناسان ما ازوزن دقیق انها مطلع شوید.

آیا کفش های  والیبال ویژه بانوان نیز تولید می گردد؟
بله ،فروشگاه گلد اسپرت در کنار مدل های مردانه همراه سعی کرده است تا مدل های ویژه بانوان نیز برای ارائه مهیا نماید.

چرا کفشهای والیبال را پهن نمی سازند؟
در حال حاضر کمپانی های تولید کننده، کتانی های والیبال را به دلایل فنی وتخصصی پهن نمی سازند.اگر چه برند اسیکس توجه بیشتری بر تولید وارائه کفش های پهن ترنسبت به میزانو دارد مخصوصا درپنجه پا.اما با این حال اگر شما بانوان عزیز از کفش های زنانه استفاده می کنید و احتیاج به کفش های پهن تری دارید ما کفس های ویژه آقایان را به شما پیشنها می دهیم

تهیه شده توسط تیم کارشناسی گلد اسپرت(کپی مجاز با ذکر منبع)