بهترین کفش های ورزشی برای دویدن روی دستگاه های تردمیل کدام ها هستند؟

دویدن بر روی ترد میل با دویدن در محیط آزاد بیرون متفاوت می باشد....ادامه مطلب

دویدن بر روی ترد میل با دویدن در محیط آزاد بیرون متفاوت می باشد،چرا که دویدن برروی تردمیل نیازمند حرکات رو به جلو نیست و دویدن فقط جابجایی های به طور عمودی را تحت تاثیر قرار می دهد.دوندگان برروی ترد میل تمایل دارند که بیشتر پاشنه کفشهایشان تحت پوشش قرارگیرد.تعدادی از کمپانی های تولید کننده کفش های ورزشی که در راس قرار دارند در حال  طراحی کفش های هستند که جهت دویدن برروی تردمیل مناسب بوده و دارای راحتی خاصی در ناحیه پاشنه پا باشند.

تردمیل gel کمپانی اسیکس:

یکی ازکمپانی های سازنده کفش مخصوص تردمیل اسیکس می باشد.با در اختیار داشتن کفش تردمیل gel   راحتی فزاینده ای را در ناحیه پاشنه پا تجربه خواهید نمود.به خصوص در قسمت بیرونی ، چرا که دوندگان تردمیل تمایل چندانی به ایجاد فشار بیشتر برناحیه پنجه پا ندارند،بنابراین اسیکس میزان gel در ناحیه پنجه پا را کمتر نموده تا کفش سبک تری حاصل شود.در نهایت ،بر اساس وب سایت رسمی اسیکس وجود منافذ در کف کفش چرخش هوا در کفش را نیز افزایش داده و تکنولوژیIGS راه رفتن طبیعی را به ارمغان می آورد.

                                                                               

ریبوک :

کارشناسان مدل trio از ریبوک را توصیه می کند.  تکنولوژِیkfs سه گانه (سیستم تناسب جنبشی ) توانایی کشش و انقباض های بسیار داشته و حامی پاها با قابلیت انعطلف پذری می باشد .مدل cushinng 4  نیز دارای راحتی بسیار است ،بر اساس اسمش دارای منافذ بسیار جهت خنک نگه داشتن پا می باشدهمچنین مدل ultra kfs که بیشتر شبیه به cushioning 4 بوده دارای راحتی بیشتر در قسمت پاشنه و زبانه می باشد. reebok در این زمینه بر این باور است که هرچه فشار ملایم تر باشد دونده به راحتی می تواند کیلومتر ها بدود.

                                                                           

نایک :

کارشناسان همچنین یک مدل کفش  نایک را جهت ارتقای امر دویدن برروی تردمیل توصیه می کند.nike zoom equalon دارای یک پاشنه  encapsulate و یک بخش zoom air می باشد که درهنگام دویدن بر روی تردمیل راحتی بسیاری را فراهم می آورند.nike می گوید که کفش zoom equalon یک کفش عالی برای کسانی است که هنگام راه رفتن پایشان را به سمت داخل می چرخانند.air max mato نیز برای دوندگان مسافتی طراحی شده اند.این کفش ها در قسمت جلویی پا پهن طراحی شده اند تا امر دویدن به سهولت انجام گیرد.

                                                                             

  

تهیه گردیده توسط فروشگاه گلد اسپرت (کپی با ذکرمنبع)